IKTen erabilera Gizarte Zientzietan: aukera batzuk
Informazioa
bereganatzea
Eskuratzea
Mota askotariko testuak eta izaera desberdinetako mapak (geografikoa,
tematikoa, historikoa) eta grafikoak interpretatzea.
Hautatzea
Informazioaren sinesgarritasuna eta pertinentzia baloratzeko
gaitasunak.
Partekatzea
|
Bilatzaileak eta markatzaileak
|
|
Irakaskuntza gidatzeko tresnak: Moodle, testu liburuak, jarduera sekuentziak, Flipped Classroom planteamendua... | ||
Enziklopediak, datu baseak eta hiztegiak
|
||
Web guneak
|
Webquest bateko adibidea.
|
|
Jolasak | ||
Audio eta bideo grabazioak
|
Albisteen irratsaioak, bidaiei buruzko programak, dokumentalak...
|
|
Irudiak
|
||
Geoinformazioa eta GPS
|
||
Ariketa interaktiboak...
|
||
Grafikoak
|
||
Mapak
|
||
Azalpenak emateko tresnak
|
||
Komunikatzea
Komunikatzeko tresnak erabiltzen jakitea.
eta
Edukiak
sortzea
Egindako lana komunikatzeko mapak, grafikoak, bideoa, audioa…
|
Aurkezpenak
|
|
Testuak
|
Egunkari historikoak: La Avanzadilla, El periódico de la Guerra de la Independencia. Gida bat: Donostia
|
|
Blogak eta wikiak
|
||
Irudiak
|
||
Drive, wikiak...
|
||
Denbora lerroak
|
||
Klimogramak
|
Web gune honetan Excel txantiloi bat eskaintzen da.
|
|
Mapak eta ibilbideak
|
||
Eskemak eta mota askotariko grafikoak
|
||
Audio: irratia, podcast…
|
||
Bideo: aurkezpenak,
dokumentalak, role-playak…
|
Bideo: doblaje, gai baten inguruko irudiak
|
|
Teknika eta Hiritartasuna
Baliabide digitalak zuzen eta egoki erabiltzen eta identitate
digitala eta pribatasun-maila kudeatzen ikasi behar da.
|
Seguritate kopiak, dokumentuen kudeaketa, arazo tekniko errazak konpontzea... | |
Fidagarritasuna
|
||
Netiketa
|
||
Arriskuen ezagutza
|
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina